កាលវិភាគ Cubicles និង ៩ ទៅ ៥ ត្រូវបានក្លាយជាវត្ថុបុរាណនៃអតីតកាលនៅក្នុងទីផ្សារការងារដែលមានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះដែលអ្នកមានទេពកោសល្យកំពូលទាមទារនូវគំរូថ្មីមួយ។

ការស្ទង់មតិស្តីពីបរិដ្ឋានការងារឆ្នាំ ២០១៩ បានរកឃើញថាអ្នកជំនាញចំនួន ៦១ ភាគរយរំពឹងថានិយោជិកបន្ទាប់របស់ពួកគេនឹងផ្តល់ម៉ោងបត់បែនហើយ ៥៤ ភាគរយរំពឹងថាសមត្ថភាពធ្វើការពីចម្ងាយ។



លោក Stefanie Spurlin អនុប្រធានផ្នែកដំណោះស្រាយនៅកន្លែងធ្វើការនៅ Capital One មានប្រសាសន៍ថា“ ភាពបត់បែនក្នុងការធ្វើការក្រៅម៉ោងធ្វើការធម្មតានិងជញ្ជាំងបួននៃការិយាល័យគឺមិនគ្រាន់តែជាការរីករាយសម្រាប់អ្នកជំនាញនៅថ្ងៃនេះទេវាជាការរំពឹងទុក” ។

ដើម្បីបំពេញតាមការរំពឹងទុកទាំងនេះអ្នកដឹកនាំអាជីវកម្មត្រូវតែធ្វើការជ្រើសរើសបច្ចេកវិទ្យាឆ្លាតវៃជាពិសេសក្នុងវិស័យសហការ។ និយោជកត្រូវផ្តល់ដំណោះស្រាយដែលផ្តល់ភាពងាយស្រួលដល់និយោជិកក្នុងការរក្សាបច្ចុប្បន្នភាពជាមួយនឹងអ្វីដែលកំពុងកើតឡើងនៅក្នុងការិយាល័យនិងសហការជាមួយមិត្តរួមការងាររបស់ពួកគេនៅពេលពួកគេកំពុងធ្វើដំណើរឬធ្វើការពីចម្ងាយ។

ការប្រជុំវីដេអូនិងដំណោះស្រាយសន្និសីទឧបករណ៍សហការគ្នាជាក់ស្តែងដូចជាសេវាកម្មជជែកនិងកម្មវិធីទូរស័ព្ទផ្ទៃក្នុងកំពុងក្លាយជាផលិតផលការិយាល័យនៃកន្លែងធ្វើការថ្មីដែលមានលក្ខណៈប្លែកដូចជាម៉ាស៊ីនទូរសារនៅយុគសម័យឌីជីថល។

លោក Spurlin មានប្រសាសន៍ថា“ គោលដៅគឺស្វែងរកឧបករណ៍ដែលបង្កើតការតភ្ជាប់នៅតាមភូមិសាស្ត្រនិងទីតាំងដែលអនុញ្ញាតឱ្យក្រុមនិងបុគ្គលធ្វើការដូចជាពួកគេកំពុងអង្គុយជាមួយគ្នា” ។

លោក Anita Williams Woolley សាស្ត្រាចារ្យរងមានប្រសាសន៍ថានៅពេលកំពុងបំពេញគោលបំណងទាំងនោះអ្នកដឹកនាំអាជីវកម្មក៏ត្រូវចងចាំផងដែរនូវប្រភេទការងារដែលត្រូវបានធ្វើជាពិសេសភាពខុសគ្នារវាងការធ្វើសមកាលកម្ម (មនុស្សដែលធ្វើការក្នុងពេលតែមួយ) និងអសមកាល (មនុស្សធ្វើការនៅពេលខុសគ្នា) ។ អាកប្បកិរិយារបស់អង្គការនិងទ្រឹស្តីនៅឯសាលាពាណិជ្ជកម្មនៃសាកលវិទ្យាល័យ Carnegie Mellon ។

នាងនិយាយថា“ នៅពេលអ្នកគិតអំពីការងារផ្អែកលើគម្រោងជាទូទៅមានការរួមបញ្ចូលគ្នារវាងអ្នកទាំងពីរ” ។

ការប្រកួតតំបន់ពេលវេលា

និយោជិកដែលធ្វើការនៅតំបន់ពេលវេលាខុសគ្នាច្រើនតែមានឱកាសមានកំណត់សម្រាប់ការទំនាក់ទំនងតាមពេលវេលាជាក់ស្តែង។ ការបែងចែកភូមិសាស្ត្រនេះជំរុញឱ្យមានដំណោះស្រាយបច្ចេកទេសដែលអាចឱ្យកម្មករកត់ត្រាយ៉ាងច្បាស់នូវអ្វីដែលពួកគេបានធ្វើនិងរៀបចំព័ត៌មានដូច្នេះមិត្តរួមការងារអាចរកវាបានយ៉ាងងាយស្រួលនិងជ្រើសរើសកន្លែងដែលពួកគេចាកចេញ។

លោក Woolley មានប្រសាសន៍ថា“ ឯកសារគួរតែអនុញ្ញាតឱ្យមានការពិភាក្សាជាលាយលក្ខណ៍អក្សរនៅក្នុងអត្ថបទដោយអាចឱ្យយោបល់និងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់សួរសំណួរដូច្នេះមិត្តរួមការងារអាចចូលមកពេលក្រោយមើលឯកសារហើយចាប់បានយ៉ាងងាយស្រួល” ។ ការផ្ទុកឯកសាររឹងមាំនិងការសន្ទនាជាខ្សែលើវេទិកាជជែកក៏សំខាន់ផងដែរ។

មិនថានិយោជិកត្រូវបានបំបែកដោយចម្ងាយរាប់ពាន់គីឡូម៉ែត្រនិងតំបន់ពេលវេលាច្រើនឬគ្រាន់តែពីរបីជាន់នៅក្នុងអគារការិយាល័យក៏ដោយបច្ចេកវិទ្យាដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការជួយពួកគេក្នុងការអនុវត្តការងារឱ្យបានខ្ពស់បំផុត។ នៅពេលត្រូវបានគេសួរថាតើបច្ចេកវិទ្យាណាដែលនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការងារនិងជោគជ័យនៅក្នុងការងារអ្នកឆ្លើយសំណួរ ៧៥ ភាគរយនៅក្នុងការស្ទង់មតិបរិស្ថានការងាររាជធានីមួយ ២០១៩ បានលើកឡើងពីការប្រជុំតាមវីដេអូឬសមត្ថភាពធ្វើសន្និសីទនិង ៧៤ ភាគរយបានលើកឡើងអំពីឧបករណ៍នៃការសហការគ្នា។

ការដាក់បច្ចេកវិជ្ជាត្រឹមត្រូវដើម្បីជួយមនុស្សឱ្យមានភាពងាយស្រួលជាមួយមិត្តរួមការងារនៅពេលធ្វើការពីចម្ងាយដូចជាពួកគេនៅក្នុងការិយាល័យជាមួយគ្នាផ្តល់ឱ្យនិយោជិកនូវសេរីភាពធ្វើការពីតុរបស់ពួកគេដោយមិនមានអារម្មណ៍ថាពួកគេកំពុងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយមិត្តរួមការងាររបស់ពួកគេ។ Spurlin និយាយ។

ការជួយអ្នកដឹកនាំជួបឧបសគ្គក្នុងការគ្រប់គ្រង

បច្ចេកវិទ្យាក៏ជួយអ្នកដឹកនាំអាជីវកម្មឱ្យជួបនឹងបញ្ហាប្រឈមក្នុងការគ្រប់គ្រងកម្លាំងពលកម្មភូមិសាស្ត្រច្រើនផងដែរ។ នៅពេលនិយោជិកកំពុងធ្វើការនៅទីតាំងជាច្រើនការខិតខំបន្ថែមលើផ្នែកនៃអ្នកគ្រប់គ្រងអាចត្រូវបានទាមទារដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថានិយោជិកទាំងនោះមានអារម្មណ៍ថាមានទំនាក់ទំនងគ្នា។

ដូចដែលលោកស្ពឺលីនពន្យល់ថា“ ពួកគេគួរតែមានអារម្មណ៍ថាមានសិទ្ធិអំណាចក្នុងការទៅជួបអ្នកគ្រប់គ្រងតាមប្រព័ន្ធឌីជីថលប្រហែលជាតាមរយៈការជជែកឬអត្ថបទរហ័សដែលជាវិធីដូចគ្នាដែលបុគ្គលិកនៅក្នុងការិយាល័យអាចបើកការិយាល័យរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងដើម្បីស្នើសុំពីរបីនាទីដើម្បីចូល” ។

ការបង្កើតវីដេអូជាជាងការហៅតាមទូរស័ព្ទ - មធ្យោបាយលំនាំដើមនៃការតភ្ជាប់សម្រាប់ការឆែកចូលឬការប្រជុំស្តីពីស្ថានភាពជាមួយនិយោជិកដែលធ្វើការនៅទីតាំងផ្សេងគ្នា - គឺជាមធ្យោបាយមួយដែលអ្នកដឹកនាំអាជីវកម្មអាចប្រើបច្ចេកវិទ្យាក្នុងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងនេះ។ ធ្វើដូច្នេះធានាថាពេលវេលាប្រជុំមុខដ៏មានតម្លៃត្រូវបានកំណត់ពេលទៀងទាត់។

លោក Spurlin មានប្រសាសន៍ថា“ ការគ្រប់គ្រងប្រជាជនគឺជារឿងមួយដែលមានការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំងនៅពេលដែលកម្លាំងពលកម្មកាន់តែមានការចែកចាយកាន់តែច្រើនប៉ុន្តែបច្ចេកវិទ្យាអាចឱ្យអ្នកគ្រប់គ្រងអាចបង្រួមគម្លាតនិងសម្រួលដល់ការគ្រប់គ្រងឬតម្រូវការផ្សេងៗ។

ភាពបត់បែនគឺជាការពិចារណាដ៏សំខាន់កាន់តែខ្លាំងឡើងសម្រាប់និយោជិកសព្វថ្ងៃនេះនៅពេលវាយតម្លៃឱកាសការងារនិងប្រៀបធៀបនិយោជិកដែលមានអនាគត។ ប៉ែតសិបភាគរយនៃអ្នកឆ្លើយសំណួរក្នុងការស្ទាបស្ទង់បរិស្ថានការងារឆ្នាំ ២០១៩ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ បានលើកឡើងពីកាលវិភាគដែលអាចផ្លាស់ប្តូរបានដែលជាហេតុផលមួយក្នុងចំណោមហេតុផលពីរក្នុងចំណោមពួកគេដើម្បីនៅជាមួយក្រុមហ៊ុន។

លោក Spurlin មានប្រសាសន៍ថា“ នៅក្នុងគំនិតក្រុមហ៊ុនអាចទទួលបានដំណោះស្រាយមួយដោយដាក់ដំណោះស្រាយបច្ចេកវិទ្យាដែលនឹងជួយជំរុញបរិយាកាសការងាររួមគ្នានិងសមាហរណកម្មជីវិតការងារកាន់តែប្រសើរសម្រាប់និយោជិក” ។